Betalen & Verzending

Betalen

Hoe kan ik mijn WTW filter(s) betalen?

Veilig betalen via Pay

Bij de WTW Filter Store bent u verzekerd van een veilige online betaling via Pay. Pay regelt voor ruim 15.000 ondernemingen de afhandeling van veilige online betalingen. Pay biedt een betaalomgeving die voldoet aan alle veiligheidseisen. Het betaalproces van Pay wordt afgehandeld in een beveiligde SSL (Secure Sockets Layer) omgeving (URL begint met https://). Voor meer informatie kunt u de website van Pay raadplegen.

Er zijn verschillende mogelijkheden om bij de WTW Filter Store te betalen. Alle betaalmethoden zijn uiteraard veilig en kosteloos: Bancontact, PayPal, VISA / Mastercard, Maestro en Bankoverschrijving.

Zie onderstaand hulpschema:

Kiest u bij betaalmethode voor Bancontact? Ga vervolgens akkoord met de algemene voorwaarden en klik op 'Plaats bestelling'.

Kiest u bij betaalmethode voor PayPal? Ga vervolgens akkoord met de algemene voorwaarden en klik op 'Plaats bestelling'.

Kiest u bij betaalmethode voor VISA / Mastercard? Ga vervolgens akkoord met de algemene voorwaarden en klik op 'Plaats bestelling'.

Kiest u bij betaalmethode voor Maestro? Ga vervolgens akkoord met de algemene voorwaarden en klik op 'Plaats bestelling'.

Kiest u bij betaalmethode voor Bankoverschrijving? Ga vervolgens akkoord met de algemene voorwaarden en klik op 'Plaats bestelling'.

U wordt doorgeleid naar een beveiligde Pay-betaalpagina.

U wordt doorgeleid naar een beveiligde PayPal-betaalpagina.

U wordt doorgeleid naar een beveiligde Pay-betaalpagina.

U wordt doorgeleid naar een beveiligde Pay-betaalpagina.

U wordt doorgeleid naar een beveiligde Pay-betaalpagina en ontvangt een e-mail van Pay.

Voer uw betaalgegevens in of scan de QR-code met de Mobiele App om de betaling af te ronden.

Voer uw PayPal emailadres en wachtwoord in en volg de opvolgende stappen om de betaling af te ronden.

U verifieert uw identiteit met Verified by Visa / SecureCode en voltooit de betaling.

U verifieert uw identiteit met 3D Secure en voltooit de betaling.

U maakt het geld over naar de opgegeven rekening, online of bij een loket.

Uw betaling wordt direct verwerkt.

Voor 12 uur besteld is de volgende dag in huis.

Uw betaling wordt direct verwerkt.

Voor 12 uur besteld is de volgende dag in huis.

Uw betaling wordt direct verwerkt.

Voor 12 uur besteld is de volgende dag in huis.

Uw betaling wordt direct verwerkt.

Voor 12 uur besteld is de volgende dag in huis.

Uw betaling wordt binnen 2 tot 3 werkdagen verwerkt en vervolgens verzonden.

Heeft u vragen of ondervindt u problemen met uw betaling? Neem dan gerust contact met ons op, we helpen u graag.

Gegevens WTW Filter Store

  • KVK: 67016294
  • BTW: NL856794946B01

Verzending

Wat zijn de verzendkosten van mijn WTW filter?

De standaard verzendkosten zijn € 5,95. Bij een order van € 60,- of meer betaalt u geen verzendkosten.

Wat zijn de levertijden?

  • Bestelt u op een werkdag voor 12 uur en zijn de filters bij ons op voorraad, dan versturen we ze dezelfde dag nog. Bestelt u op een werkdag na 12 uur en zijn de filters bij ons op voorraad, dan versturen we ze de volgende werkdag.
  • Bestelt u in het weekend of op een feestdag en zijn de filters bij ons op voorraad, dan versturen we ze de volgende werkdag.
  • Zijn uw filters niet op voorraad, dan staat de verwachte levertijd genoemd op de informatiepagina van het betreffende filter.

Kan ik mijn bestelling volgen met Track en Trace?

Nadat we uw bestelling hebben verpakt, ontvangt u een Track-&-Trace-link waarmee u uw bestelling kunt volgen.

Wie bezorgt mijn pakket?

Bpost en DHL hebben een samenwerking waarbij bpost de bezorging van uw pakket verzorgt. De Track-&-Trace-link komt van DHL.

Wat zijn de afleverdagen en –tijden?

Bpost levert van maandag tot en met vrijdag tussen 8:00 en 18:00 uur. De exacte levertijden kunnen verschillen per dag, dit is afhankelijk van de pakketgrootte en het afleveradres.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dat kan. Op de afrekenpagina vinkt u het vakje "Verzenden naar dit adres" uit. U krijgt dan de mogelijkheid een ander verzendadres in te voeren. Heeft u al een account, dan kunt u via uw adresboek heel eenvoudig meerdere verzendadressen beheren.

Wat gebeurt er als het pakket niet kan worden afgeleverd?

Was u niet thuis toen de DHL koerier de eerste keer bij u aan de deur stond? Geen nood. We komen automatisch een tweede keer langs. Normaal is dat de volgende werkdag. Was u ook de tweede keer niet thuis, dan kunt u uw pakket afhalen op een DHL vestiging. Volg hiervoor de instructies op de gele DHL kaart die de koerier heeft achtergelaten in de brievenbus.

Komt u er niet uit? Neem gerust contact op met DHL via chat.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat nu?

Heeft u geen orderbevestiging ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Is uw pakket volgens track en trace wel bezorgd, maar heeft u het niet ontvangen, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. Wij zoeken dan samen met de bezorgdienst uit wat er is gebeurd.

Retour

Hoe en wanneer krijg ik mijn geld terug als ik mijn bestelling heb geretourneerd?

Bij WTW Filter Store kunt u uw bestelling gratis retourneren. U ontvangt de terugbetaling binnen 5 werkdagen volgend op de dag waarop u de retour via e-mail heeft gemeld, tenzij de retourzending nog niet bij ons binnen is. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel dat u heeft gebruikt.

Heeft u nog vragen? Neem gerust contact met ons op. Wilt u een WTW filter bestellen? Klik op de knop hieronder en vind de juiste filters.

Bestel nu